- Általános tudnivalók:
A bilingua.hu (továbbiakban: weboldal) címen keresztül történt rendelésleadással, a szolgáltató ÁSZF dokumentumában leírt feltételek szerint, megbízási szerződés jön létre a weboldal üzemeltetője (továbbiakban: Szolgáltató), és a rendelés leadója (továbbiakban: Megrendelő) között.
- Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Bilingua Fordítóiroda Bt.
A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye):
1131 Budapest, Madarász Viktor utca 13/4, fsz.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@bilingua.hu
Cégjegyzékszáma: 01-06-787837
Adószáma: 24921714-2-41
Telefonszáma: +36 30 219 9300
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Net-Tech Consulting Kft., H-1191
Budapest, Kisfaludy u. 16., ufsz@domainadminisztracio.hu
- Regisztráció/vásárlás
Megrendelő a weboldalon keresztül leadott és/vagy elektronikus levelezés útján történő megrendelésével kijelenti, hogy az ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezeléshez hozzájárul.
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan
megjelenített árak forintban értendők és nem tartalmazzák a házhoz szállítás vagy postaköltség díját. Egyéb költség nem kerül felszámításra.
- Rendelés menete
Megrendelő elektronikus úton átküldi, vagy a bilingua.hu weboldalon keresztül feltölti a lefordítani kívánt iratot, dokumentumokat árajánlatkérés céljából. Szolgáltató vállalja, hogy elektronikus úton haladéktalanul megküldi az adott dokumentumokra vonatkozó árajánlatot és a szükséges részleteket.
Amennyiben Megrendelő szeretné elfogadni az ajánlatot, úgy egy elektronikus válaszlevélben tájékoztatja Szolgáltatót, illetve megadja neki a számlázási és postázási adatait.
Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
- Fizetési módok:
Átutalással: Megrendelő a megrendelt fordítás ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni, vagy a becsatolt számla alapján a rajta szereplő fizetési határidőig megfizetni.
- Postázási költség:
Az elkészült fordítást Szolgáltató bármilyen hazai címre ingyenesen eljuttatja Megrendelő részére, elsőbbségi postával. Ez általában 1-2 munkanapon belül megérkezik Megrendelőhöz. A levelek kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban, a Magyar Posta Zrt-n keresztül.
- Megrendelés
Az adatok megadását követően Szolgáltató megkezdi a fordítást, Megrendelő pedig jelezheti Szolgáltató felé egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. Megrendelő a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
- Titoktartás
Szolgáltató köteles az átadott dokumentumokat bizalmasan kezelni, a fordítást készítő munkatársait titoktartásra kötelezni.
- Kártérítési felelősség
Szolgáltató kártérítési felelőssége a fordítás kapcsán nem terjedhet túl a szolgáltatás díjának összegén.
11. A rendelés visszaigazolása
Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
12. Elállás joga
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, melyen Megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Megrendelő a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Ugyanakkor köteles a Szolgáltató addig felmerült költségeit megtéríteni.